sjuk , igen !

heej !

är sjuk igen ! sitter hemma och tråkar, är förkyld, i morse var det svårt att andas genom näsan, nu är det bättre son tur är. för jag är upp bokad i helgen. ska tävla på söndag, och jag kan ju inte simma om jag är sjuk och så ska jag på fest på lördag. Jag tror jag blir tillräckligt frisk för att gå på festen, men jag är inte lika säker när det gäller tävlingen. men vi får hoppas på det bästa. nu måste jag äte
a något, så att min kropp orkar bli frisk, ha det gött. och kom ihåg, håll dig friskus. :D

P o K // amanda.


haha jag och ida :D vi ska kolla på alice i underlandet här, i 3D det är därför vi har mobbade glasögon på oss, vi ser lite roliga ut :D haha puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback