klassfoto?

heej!

har varit i skolan idag, det kärndes konstigt att gå dit, har ju varit sjuk ett tag. Men det va kul att träffa kompisarna. Vi hade en ganska chill dag. jag har inte riktigt lärt mig schemat och att hitta i skolan, ibland är det lite förirrande, men det går bra. alla i klassen snackar om klassfotot, men ingen vet när det är. Våran mentor är lite konstig, hon vet inte, hon måste alltid kolla upp allt vi frågar om, vi har henne i matte! jag tror inte jag har sett henne le en enda gång , och vi har ändå gått i skolan i några veckor nu, det är jätte jobbigt att hon alltid är så sur! men hon kanske är sån, vad vet jag. men i alla fall, jag blir galen på att vi inte får  när klassfotot är, tänk om man kommer till skolan och ser ut som ett vrak, och så är det fotografering den dagen. man måste tänka på hur man ser ut varje dag, bara för att vi inte vet!!! såklart så tänker man på det vanliga fall oxå, men man vill vara lite extra fin på fotot, speciellt, nu när ,man är ny och allt, men jag hoppas vi får reda på det snart. nog om klassfoto, jag måste bara säga en sak till innan jag slutar, en ganska ny låt av OSKAR LINNROS!!! han är jätte bra och låten heter FRÅN OCH MED DU! jag ÄlSkAr den! speciellt, delen när han sjunger: men jag har samma trasor, går och röker samma marlboro
jag minns varenda scen ifrån vår film.

http://www.youtube.com/watch?v=lJaFgeLTYgY lyssna på den !

P o K // manda <3


artisten :D Oskar Linnros!!! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback