så ses vi igen.. :D

hejsan alla!

haft en bra dag, det har jag. skolan var väl så där, tråkigt, men fint väder. sen efter skolan, gick jag ner till badet för att hälsa på mina gamla simmarpolare.  jag träffar dom inte så ofta längre, så det var skoj, och en av mina bästa vänner , min kära "broder" Marcus Gyllberg, som jag inta har träffat på typ 8 månader. så idag fick jag träffa honom, det var kul, och nu har syrran kommit hem från Danmark och appa oxå, och aa jag är glad bara :D

skriver mer sen, ha det gött!

P o K // MAnda :D

guud vad jag saknar er. det var jätte länge sedan jag träffad alla er. det känns som att halva mig saknas. vi mååste göra något snart ALLA! saknar er jätte mycker älskar er ni är mina bästa vänner. Carro, Ida,Emina, Marcus, Filip och lilla jag :D    puss puss !
här är föresten gänget :D Marcus är den dom håller händer i ett tecken,(haha,kul,not) över mitt huvud :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback