på stan med Alicia :D

heej :D

har varit på stan med Alicia idag, jätte kul. det är ju så fint väder, 21 grader just nu. jag gick i shorts och linne + en tunn tröja. Är såå glad för att det äntligen blivit riktigt varmt ute, innan jag åkte, låg jag och sola i trädgården, ska strax ut och sola lie mer, men först ta och äta något och dricka massor av vatten. man blir väldigt törstig av att gå runt på stan i solen.  jag och Alicia hade super kul, vi kollade på killarna som åkte skateboard i medis, hennes polare Max var där :D så vi tittade en liten stund.  sen gick vi till BIK BOK , och kollade! sen drog vi hem, vi tog tuben till kärtorp där hon bor, och jag gick hem. men nu ska jag ut och sola, hörs senare.

Puss o Kram // Manda. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback