sjuk :( men slipper skolan :D

hellou alla !

jag är sjuk.. :( inte rolig, mår illa, ska nog egentligen inte sitta vid datan men var tvungen att skriva lite i bloggen. jag brukar kanske inte alltid skriva så mycket, orkar inte men nu så ska jag försöka att skriva mer, om jag hinner. ska försöka att få i mig lite mat, som är snäll mot magen :D sen ska jag titta på sjunde himlen, fast först gossip girl !på kanal 5. älskar dom programmen. fast nu har alla blivit stora i sjunde himlen så dom är inte lika söta som förut, men i alla fall. jag har missat några eftersom att skolan börjar så tidigt men i alla fall. vi höres senare idag, ha en bra dag.

Puss o Kram // Amanda :D

en liten bild från landet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback